onsdag den 14. november 2012

Kalender 2013

Jeg har i mange mange år haft en svaghed for kalendere med store flotte billeder, de skal hænge i køkkenet og pryde og jeg kan skrive aftaler m.m. på.
Et år da jeg gik igang med et slankeprojekt, en livsstilsændring, købte jeg en kalender med billeder af meget slanke og veltrænede kvinder i små fikse bikinier. Det affødte en del undren og spørgsmål fra venner og familie, men de forstod det dog da de fik forklaret at det motiverede mig til, at spise sundt og motionere så jeg en dag lignede bikinipigerne...
Henk kan heldigvis også lide flotte kalendere og vi har flere hængende; en i køkkenet og en på kontoret. Hernede har man en sjov idé med, at der skal hænge en kalender på toilettet! Hvorfor ved jeg ikke, men jeg har set det mange steder. Sidste år fik vi foræret flere 2012 kalendere så vi havde 1 i overskud...så kom jeg i tanke om at den da ku' hænge og pryde væggen på vores lille toilet, som sagt så gjort. Så der hang en flot kalender med hvide brede sandstrande fra den store verden. Og udover at pynte viste den også omverden at jeg er integreret nu ;-)
Igår lavede jeg en kalender på nettet. Flere forretninger har online fotoservice hvor man også kan lave sig en kalender. Så jeg fandt en masse flotte billeder på nettet af 'Skylines' fra forskellige storbyer og brugte dem. Hvor den kommer til at hænge vides ikke endnu, men billederne er flotte så mon ikke den skal hænge i køkkenet.
Se her:
Januar.

Dallas, Texas.








Rotterdam







New York City




Waikiki





Shanghai








Sydney

Haag 

København (skamløst stjålet på internettet)
Toronto, Canada

Hong Kong

Honolulu, Hawaii

Vancouver, Canada.

Jeg er så tilfreds med resultatet at jeg overveje,r at lave nogle til gaver til dem der også elsker at rejse til storbyer.

2 kommentarer:

  1. Wow, sikke nogle flotte billeder og en rigtig god idé at lave en kalender selv!
    Jeg er ikke sikker på, at Monsieur ville gå ind for at have en kalender hængende i vores badeværelse :-)

    SvarSlet
  2. Det tog mig flere år at acceptere ideen om en kalender på toilettet, så det forstår jeg så udmærket!
    Hernede er bad og toilet adskilt, og toiletrummet er lille bitte med kun wc og en minihåndvask...og en kalender ;-)

    SvarSlet