fredag den 2. januar 2009

På Museum.....














 










 




Idag besluttede vi os for, at ta' på museum fordi vi begge 2 havde fri og det var for koldt til at rende rundt på udsalg sammen med de 16 millioner andre hollændere (ja, er det ikke utroligt at der bor 16½ mill. i et land på størrelse med Jylland!).
Vi ville egentligt ha' været på et museum med en kæmpe Egyptisk afdeling, men af uforklarlige årsager havnede vi på NATURALIS museet sammen med en kæmpe flok uopdragne unger (der findes nu ikke et bedre præventionsmiddel end andres børn.... hvis I forstår hvad jeg mener) og så så vi ellers dinosaurus skeletter og meget andet (med råbende børn rundt om os.... ) Det var ret imponerende (ja altså ikke HVOR uopdragne børn nu om stunder kan være ej heller hvor ligeglade forældrene virker), jeg fantaserede om hvor store de var MED kød, muskler og hud på skelettet.......GYS! Jeg tvivler på at mine billeder helt kan vise hvor utroligt store de er men døm selv.

De fleste var fundet i USA. Det mindede mig om Jurassic Park......de havde også et skelet fra de der flyvende dinosaurusser fra filmen.... husker I dem?! Sjovt nok var der også udstillet rav med insekter i........................