torsdag den 1. januar 2009

Mirakel ægteskab


Jeg har nu været gift med Henk i 1 år og 8 mdr. (vi blev viet d. 21 april 2007 i København) og tænke sig for et mirakel; jeg har allerede 4 børn og 2½ barnebarn......


På billedet ses 3 af børnene og svigerdatteren har det første barnebarn gemt bag de lange gevandter; han meldt først sin ankomst i august samme år.



Den nervøst udseende kvinde i den hvide kjole er mig......



Her er han så, Justin, siddende hos farfar og forsøger at charmere damen med kameraet. 2 sekunder inden billedet blev taget havde han givet mig BLIKKET fordi jeg tyssede på ham, han rynkede brynene og så 'vred' ud, da jeg hev kameraet op af tasken for at forevige det udtryk satte han charmefjæset på..........
Han skal være storebror i januar 2009, ham glæder vi os også til at lære at kende.