fredag den 15. juli 2011

Kagepriser

Jeg har en stærk fornemmelse af, at folk der vil købe mine kager bliver meget forskrækkede over prisen. Måske mener de at de jo blot er hjemmebagte så hvorfor skal de koste mere end en tier... dum-di-dum... en kage der er 24 x 24 cm koster € 18.- den kan give ca 14-15 stk kage alt afhængig af hvor grådige de er. Jeg fandt lige en kageside hvor en 'cake-for-two' koster $ 250:- VILDT... og så brokker folk sig over 18 euro... mod 250 dollars.
http://www.charmcitycakes.com/cakesfortwo
Kagen på billedet er en kage jeg gav vores varmemester da han gik på pension...
Forleden fik jeg en ordre på 25 cupcakes, store, og allesammen sku' være forskellige. No problem... men da hun så hørte at de kostede € 2,50 pr stk sku' hun alligevel ikke ha' nogen!  HØMF! Siger jeg bare!