mandag den 10. december 2012

Hoste hoste nyse pudse...

Både Henk og jeg er blevet beriget med en hostevirus der vil noget. Jeg har hostet så meget at jeg nu kan mærke muskler jeg ikke vidste jeg havde. Det er værst når jeg griner og det er svært ikke at grine i tide og utide da jeg jo er gift med en komiker...  Mine svigerforældre har den også og er flere dage forud for os så vi følger med i udviklingen og helbredelsen af dem så vi ved hvad der venter os.

Jeg fik denne skønne video tilsendt af en veninde. Det er hvad man kan risikere når man shopper i et hollandsk stormagasin:
http://www.youtube.com/embed/XAXAs03xsI8?rel=0

Nyd den


6 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig flash mop med La Traviata :-) Og rigtig god bedring, Mai-Britt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Madame, tak for det... det kan kun gå fremad nu!
      Jeg elsker en god Flash mob og håber en dag at opleve det i virkeligheden.

      Slet
  2. Sikke en herlig overraskelse, lige til at blive i godt humør af..God bedring til jer, håber hosten er overstået inden juleaften..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er det ikke skønt?! Sjovt at se kundernes forbavselse!
      Henk købte noget væmmeligt medicin til os som har hjulpet før, så mon ikke jeg er fit for fight lige om lidt?!! Håber det!

      Slet
  3. Først og fremmest rigtig god bedring til jer alle deroppe nordpå.
    Jeg hører også at folk gø´r rundt omkring mig, men jeg har heldigvis undgået at blive smittet og jeg håber at det forbliver sådan, for det går helt galt med diabetesen, når jeg bliver forkølet.

    Pragtfuld flash mob, jeg håber at jeg en dag er et sted hvor lignende vil ske.

    Jeg kan godt se, ud fra dine billeder, at jeg ved alt for lidt om Delft, jeg har kun været der en enkelt gang et af de første år jeg var hernede og det eneste jeg kan huske fra turen er, at der var hundekoldt og at jeg fik en bananøl på en Bruin cafe ☺.

    WC-kalender, åh ja! Det tog i hvert fald 6 - 7 år, før jeg kapitulerede og vi fik en op og faktisk er det jo meget praktisk, nu husker jeg bedre fødselsdage ☺. Men udsmykning af toiletter i det hele taget, jeg ved ikke om du har det som jeg, for jeg undres ofte over den kreativitet folk udviser. Vi kommer flere steder, hvor man næsten ikke kan komme til vandhanen for alt muligt krimskrams og væggene er fyldt med udklip/souvenier/hjemtagne kuriositeter fra ferier samt diverse billeder ☺ ☺ ☺.

    Sidst, men så absolut ikke mindst, jeres udsigt.....jeg har skrevet det før og jeg gør det igen....waaaaauw!

    SvarSlet
  4. Annette...jeg er lige ved at dø af grin over din beskrivelse af folk kreativitet på toiletterne! Det rum er så lille så man nærmest skal bakke ind for at ku' gå forlæns ud, søndags avisen kan ikke læses derude, det er helt sikkert ;-) Og så overlæsser de det med netop 'krimskrams'.... :-D grine! Min wc kreativitet består i at have klæbet en vægdekoration fra IKEA op på WC døren og ha' en kalender hængende. Der stopper udsmykningsfesten.

    Jeg hoster endnu, men har det bedre...dog skal jeg ikke med i fitnesscentret idag, der er grænser for hvor frisk jeg er!

    SvarSlet