lørdag den 20. august 2011

Stranden

Jeg elsker stranden, duften af hav og sand...og måske endda stanken af gammelt tang. Jeg elsker at mærke vinden og se bølgerne rulle ind igen og igen.
Heldigvis bor vi ikke så forfærdelig langt fra flere strande; ca 20 km's penge... ca...
Jeg får tit overtalt Henk til at vi skal gå en tur på stranden og har forklaret ham det nødvendige i at en øbo skal se vand i ny og næ... Rigtigt vand vel og mærke ikke alle de der plumrede kanaler.
Se mine skønne billeder fra de tidligere år dengang der var en rigtig sommer... ;-)

 Hoek van Holland...

Faktisk kan vi næsten se Hoek van Holland fra vores vinduer, det er fordi vi bor på 14 sal med næsten fri udsigt. Vi kan ihvertfald se om solen skinner i HvH og det gør den meget tit også selvom det kan være uvejr i Delft kun ca 20 km derfra.







Og nu Scheveningen strand:

Mågen Mogensen
 
Her elsker jeg at spise... 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar