mandag den 8. juli 2013

Ferien og pæoner

Nu må jeg be' om mine himmelblå... igår aftes meget sent, ,så sent at det faktisk var idag... gik jeg på hotelværelses auktionssiden og bød på et hotel i Tyskland, 3 dage - altså 2 overnatninger, ca. 4 times kørsel herfra så det er ikke så galt, jeg bød 1 euro. 1 €uro!! Og fik det for den sølle euro!! Så vi skal et smut til det tyske i september når vi har ferie. Jeg er i chok over at have vundet den for 1 sølle euro... det er knap 7½ dansk krone. Det er da næsten skandaløst at det ka' lade sig gøre... Der er ikke morgenmad med i prisen, men det ville da også ha' været for groft at sku' mæske sig i tysk mega morgenbord 2 gange for så få penge.

Jeg er som bekendt forelsket i blomster (og Henk...ikke nødvendigvis i den rækkefølge). Lige for tiden er pæoner til salg i stor stil hernede og jeg sørger for, at ha' et bundt på bordet nu mens de skal nydes. Jeg vil gerne dele skønheden mens vi alle undrer os over at Henk og jeg skal bo på hotel i 2 dage for 1 euro...


Jeg overvejer at sætte et sæt små dukkeben i midten så det ligner en can-can danser ...

6 kommentarer:

  1. Det var fa... godt nok billigt, altså som i næsten for billigt.. :-) Mon det er et lille skab hvor I skal stå op og sove..??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg frygter også vi skal bo ude hos hønsene eller lignende, men så kan vi jo bare gå igen... Jeg læste dog anmeldelserne fra andre der havde vundet på auktionen og de skrev at de følte sig velkommen...men de har nok heller ikke kun betalt 1 euro.

      Slet
  2. Skønne pæoner! Og billigt hotelværelse ;-) Til lykke med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! Jeg gætter på at jeg skriver en blog om turen og vores skandaløst billige hotelophold.

      Slet
  3. Dejlig billeder af de skønne pæoner - og det var da et utroligt billigt hotelværelse ;-)

    SvarSlet
  4. dam square amsterdam
    Dam Square Amsterdam
    Amsterdam, the capital of the Netherlands is a very popular tourist destination for Europeans and Americans because there are a lot of things to see and to do. Every year Amsterdam receives 5 million tourists and has also the highest museum density in the world.

    magere brug amsterdam
    Magere Brug Amsterdam
    One of the most popular things to do in Amsterdam is a canal tour in the historical 17th century canal district with 165 canals and more than 1.000 bridges. While any canal tour will be an experience to remember, there are a lot of options to make a wonderful first expression; from a romantic tour with diner by candlelight till a Amsterdam canal cocktail tour, you will find out why "Venice of the North" is one of Amsterdam's nicknames.

    rijksmuseum amsterdam
    Rijksmuseum Amsterdam

    The Rijksmuseum is perhaps one of the most important but certainly the largest museum in the Netherlands. This absolutely incredible building looks like a enormous castle, that warrants a visit alone regardless of what's inside it. This beautiful building is dedicated to art and history and there are currently more than 1 million different objects in it. The most famous paintings from the Dutch Golden Age hang in the imposing Hall of Fame, painters like Rembrandt van Rijn, Jan Steen and Johannes Vermeer.

    canal district amsterdam
    The Canal District Amsterdam

    Amsterdam is the capital and the largest city of Holland ( the Netherlands ) and has a population around 800.000 people. Amsterdam is a wonderful place to just wander around, do a canal boat cruise or visit the famous museums, rent a bike or visit the red light district, make pictures of the historic houses or make part of the fantastic nightlife, Amsterdam has everything for you!

    http://hotelinfonet.blogspot.nl/

    SvarSlet