lørdag den 4. februar 2012

Hilsen fra sygelejet i Delft...


Vi har fået influenza :-( Jeg er værre ramt end Henk sandsynligvis fordi han i mange år er blevet vaccineret mod det og så bliver man vel modstandsdygtig over for flere vira end lige årets A-influenza?! Men han er syg nu så så meget for vaccinen. Den eneste grund til, at jeg nu er i stand til at sidde ved computeren er, at jeg har taget panodil (hernede hedder de paracetamol...) fordi jeg var nødt til, at arbejde. Det er kun 1-2timer dagligt så det går nok, hvis jeg sygemelder mig skal jeg selv betale de første 2 dage og det gør jeg gerne hvis jeg absolut ikke kan arbejde. Men denne influenza kan sagtens klares med lidt piller.  Nå men at være syg nu gør så, at jeg ikke behøver gå ud i sneen og kulden... det er jeg glad for!
Jakko efterligner frækt vores hosteanfald og det er ret sjovt, at høre det gentaget fra en lille undulat.
God bedring til alle jer der også døjer med influenza og alle de andre årstids glæder... ;-)

2 kommentarer:

  1. Nu er jeg endelig blevet opdateret med hensyn til aktiviteterne i Delft og jeg skal da godtnok love for, at du har været aktiv.
    Nu kender jeg også årsagen til dine "15 minutters berømmelse" ☺. Jeg håber, at jeg får bladet fra min datters svigermor, for det vil jeg gerne læse.
    Rigtig god bedring med jer deroppe nordpå.

    SvarSlet
  2. Tak for det. Henk er næsten ovre det og på arbejde mens jeg ligger lidende på sofaen (hellere overdrive end at være kedelig, ved du nok).
    Artiklen i Hjemmet er rigtig hyggelig. Desværre ku' man ikke se den på linket, det troede jeg ellers.
    I næste uge kommer den artikel de skrev om Delft, jeg har set et billede fra den og det er godt, så det bli'r nok også en god artikel. Håber du kan få det blad også fra din datters svigermor.

    SvarSlet