fredag den 23. januar 2009

Henks edspålæggelse


Henk er nu taget i ed som fængselsbetjent i Politiet.
Her står han sammen med flere af de nye kollegaer. Det foregik på Politigården i Rotterdam.
Det var højtideligt og festligt, med bosserne i Galla uniform med guldsnøre på og hele svineriet, det så godt ud. Der var masser af blomster til alle (jeg slæbte rundt på 2 buketter resten af dagen) og der blev taget billeder af den enkelte når de lovede at holde løftet...... (regn selv den ud...) og et par gruppefotos osv.
Bagefter kunne familierne komme med op og se fængselscellerne....de er meget små og jeg vil nødig overnatte der! Jeg tror nu også at Henk vil blive ked af at møde mig der...;-D
Med blomster og papirer på, at han nu må bære våben; pistol (Walther så og så mange milimeter), peberspray og knippel. Han vil nu højst få en knippel udleveret. Personligt ville jeg gerne ha' en peberspray......og den har jeg ikke tænkt mig at bruge til madlavning........
Her optræder Henk i uniform på et værtshus med servering af mad. Skandaløst!
Nå, jeg tror nu mere at det bare var en restaurant der var indrettet så det lignede en gammel pub, men han ku ikke li at sidde der og trone i fuld uniform.