torsdag den 22. marts 2012

Så er det forår i Holland!

Hernede har man faste datoer på sæsonerne, og så har naturen altså bare at holde øje i kalenderen hvornår det nu falder! Desværre har naturen oftest glemt at se i kalenderen for det passer næsten aldrig synes jeg. Men i år gør det heldigvis. Foråret satte ind iflg kalenderen d 18 marts tror jeg det var og siden har det været det skønneste vejr. Så naturen var lydig i år... jeg håber det fortsætter sådan for sidste år hørte naturen så absolut ikke efter...så'n en rebel!
Påskeliljerne er i fuldt flor nu og her er nok af dem!

Jaffalaan. Det er synet der møder de studerende på TU Delft når de kommer ud af bygningen... et par krokus eller to... ;-)

Begge påskelilje fotos er fra vejen vi kører til og fra alting på... selv det sorteste humør bliver lysere.

Jeg har set flere hængepile der er sprunget ud, snart følger alt det andet og der kommer ællinger
(fotoet er fra sidste år...)
Lige nu gider jeg naturligvis ikke bekymre mig om hvornår sommer, efterår og vinter falder iflg kalenderen.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne billeder - foråret er længere fremme nede hos dig i Holland, end det er her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Madame,
      jeg mener det er ca. 3 uger forud for det danske forår. Vi er næsten 900 km fra København.
      Idag så jeg forsythia, kirsebær og forskellige små buske var sprunget ud. Livsbekræftende!

      Slet